4 Şubat 2008 Pazartesi

26.10.2006

4.5 aydan sonra yine yazıyorum. Şu anda 13 aylıksın. "Baba", "Dede", "vaav vav"(havhav), "ammaaa" (yapma) diyorsun. Lütfiye ablayı gördüğün zaman parmağını havada sallayıp "hıııııı" diyosun. Seni sürekli olarak sıkıştırdığı ve mıncıkladığı için onun senden uzak durmasını istiyorsun aklınca.
Dün 4 günlük bir şeker bayramının sonuydu. Yine Karaburundaydık. Sen-Biz-babaannenler ve Esen Amca. Hava o kadar güzeldi ki, baban ve amcan denize girdiler, balığa çıktılar. Şu anda ağzında 2 üst, 2 alt ve 2 köpek dişi olkam üzere 6 tane dişin var. Her lafı anlıyor, her şeye karışıyorsun. Sürekli birilerine birşey anlatıyorsun, oyuncaklarınla konuşuyorsun ama biz henüz ne söylediğini anlayamıyoruz.
Ben Ağustos ayında Beko Elektronik'teki patronlarım ve ekip arkadaşlarımın çoğu ile bilirkte Urla teknoparta Sentvion diye bir şirkette çalışmaya başladım. Her gün işe feribotla gidiyorum ve şu anda da bu yazıyı feribotla senin yanına dönerken yazıyorum.
Yolumu gözlüyor olduğuna eminim, çünkü yine uzun bir tatilden çıktık ve birbirimize çok bağlandık. Hala meme emiyorsun ve "meme" diye de söylüyorsun. Dün üçümüz alışverişe gittik. En büyük keyfin alışveriş sepetinde babanla oyun oynamak. Bu akşam anneannen ve deden bize yemeğe geliyorlar. Seni ne çok özlemişler bir bilsen. Deden 1 hafta Almanyadaydı, o döndü biz Karaburun'a gittik. Yani 10 gündür görüşmüyorsunuz. Şu anda da muhtemelen senin yanındadırlar.
Muz yemeği daha doğrusu tatlı her şeyi yemeyi çok seviyorsun. Nutella ve fıstıkezmesi kavanozlarını gördüğün anda herşeyi unutuyorsun :))
Pilav en favori yemeğin. Bu yüzden de sana ne yedireceksek içine pilav karıştırıyoruz :)) Dün gece ballı rezene çayı içtin. Pek hoşuna gitti. Geceleri artık busküvili süt içiyorsun. (Yaklaşık 250ml) Ama hala emiyorsun. Seni çok seviyorum mis kokulum..

Hiç yorum yok: