4 Şubat 2008 Pazartesi

29.06.2007
















Babacığın 23 Haziran'da Tayvan'a gitti.. Bu 2 ay içinde 2. gidişi Tayvan'a ve Pazar günü geri geliyor. O yokken neler yaptık?
Çalışma odamız su alıyordu. onun içten ve dıştan izolasyonunu yaptırdım ve hazır bu işe bulaşmışken ve evin halıları evle yaşıt olduğundan, yatak odalarındaki halıları da kaldırıp laminant yaptırdım.
Ama nasıl yoruldum belli diil. Sen tüm bu süre zarfında babaannen ile beraber Karaburundaydın..
İlhan Dede de var yanınızda. Sermin annemin dediğine göre İlhan Dede ile çok iyi anlaşıyormuşsunuz. Çok güzel oyunlar oynuyormuşsunuz..
Evdeki işim henüz bitmedi ama, artık hasretine daha fazla dayanamıyorum, burnumda tütüyorsun resmen.. o yüzden bugün iş çıkışı, ayrıldığım zaman ne kadar huysuz olacağını bilsem de, Karaburuna geliyorum..
Seni seviyorum minik kuzum :))



Hiç yorum yok: