26 Nisan 2011 Salı

Ilk Askin

Henüz havalar tam ısınamadığı, grip vs'nin çok yaygın olması ve senin de henüz mevcut soğuk algınlığını tam atamamış olman sebebiyle subattan beri okula devam edemiyorsun.
Sabah seni Afi'ye götürüyordum. Okulunun önünden geçerken öğretmenine rastladık. Sen de arkadaşlarını görmek istedin. Haftalardın sayıkladığın Yakut isminde bir arkadaşın var okulda. koşa koşa onun yanına gittin, cebindeki tek şekeri ona verdin, biraz arkadaşlarınla sohbet ettin ve okuldan ayrıldık.  Yolda bana "Anne ben büyüyünce Yakutla evlenebilir miyim?" diye sordun. Ben de tabii dedim. "ama annecim, ben evlenince başka eve gitmicem, sizin yanında oturacağım" dedin. ben de sana ne benim ne de babanın annelerimizle oturmadığını izah ettim. Bunun üzerine sen de "Ama daha benim büyümeme var di mi?" dedin. Benden "evet, daha çok var" cevabını alınca, "Yakut'un da büyümesine daha çok var di mi anneciğim?" dedin. Ben seni onaylayınca da "e tamam o zaman" dedin :)))

Sık sık arkadaşlarını, okulunu ne kadar özlediğini söyüyorsun bana.  Ancak henüz sağlığına tam anlamıyla kavuşamadığın için biz de seni okula yollayamıyoruz. Mayısın 13'ünde işitme kaybın için kulağında cihaz denemesi yapılacak. bundan sonra işitme cihazı takman çok olası. Ama olsun. Yeter ki sen bizi anla, sosyalliğinden, arkadaşlarınla iletişimden birşey kaybetme.. Evet, cihaz takmak seni arkadaşlarının arasında biraz zorlayacak. "haylaz" arkadaşların bunun için seninle dalga geçecekler ama biz hazırız bunları göğüslemeye kuzum. Seni de hazırlıyoruz hiç merak etme.  Bana hep "hastane insanı büyütüyor" demişlerdi. Evet hakikaten yaşından beklenmeyecek seviyede olgunsun... Anlatılan herşeyi gayet rahat ve iyi anlıyorsun..
Yeter ki olaylar sana izah edilsin..Biz de elimizden geldiğince herşeyi senin anlayabileceğin düzeye indirip anlatıyoruz. İnşallah bu yaptıklarımız ileride geri tepmez ama seni çok hem de çok seviyor ve incinmeni istemediğimiz için böyle davranıyoruz.

Asu İzmir'e taşınıyor Perşembe günü. O yüzden sen de Afi ile beraber onun evinde hummalı çalışmalar yapıyorsunuz. Ustalarla, temizlikçilerle uğraşıyorsunuz.. Sonra da hepsini gelip bir güzel bana rapor ediyorsun :))






son aylarda çekilmiş birkaç fotonu ekliyorum.. Yine gelişmelerden seni haberdar edeceğim hiç merak etme :)))  Aaa, bu arada söylemeyi unuttum. Bundan bir kaç ay önce makası alıp kendi saçlarını kestin.. Şimdi de kısa saçlı bir hatusun. Arka da kuyruğun var. Baban o kuyruğa sinir oluyor. Her seferinde sana "keselim şunu çok çirkin" diyor. Sen de "beğenmiyorsan bakma baba!!" diyosun :)))
Seni çooookkkkk seviyorum, çooookkk seviyorum, çooookkkkk seviyorum, çok seviyorummm...

Hiç yorum yok: