4 Şubat 2008 Pazartesi

08.12.2006









Offf!!! Ne kadar unutuyorum buraya yazmayı. Biliyorum sonra çok pişman olacağım. Daha dikkatli olmalıyım. Bakalım neler olmuş bu zamana kadar :))
Memeden kesme operasyonu:
Geceleri binlerce kere uyandın. Uyumak istemedin. 1-2 gün yemek yemeği reddettin ve biraz huysuzluk ettin ama çevremdeki diğer bebekler gibi değildin. Beni gördüğünde "memmeeee" dedin. Ben de sana "annenin sütü bitti, meme yok" dedim. Sen de ısrarcı davranmadın..
Doktorumuz ilk hafta geceleri uyumanı sağlamak için bir ilaç verdi. Onu kullandık. Ama şimdi memeyi ve gece beslenmesini keseli 3 hafta oldu, fakat sen henüz geceyi tam çevirmeyi öğrenemedin. Son bir haftadır baban seyahatte olduğu için biz de seninle anneannenlerde kalıyoruz. Geceleri ben değil, anneannen kalkıyor sana. O yüzden uyanıklık süreni uzun tutmuyorsun. Ama karşında gece beni bulunca oyun oynamak istiyorsun. Saatlerce uyanık kalıyorsun. tabii hiç hoş olmuyor. Gece saat 2-5 arası senile oturuyorum. Sonra da kalkıp işe gidiyorum. Allahtan biraz düzene girdi uykun.
Bunun dışında, yavaş yavaş yürümeye başladın. Ama bir yere tutunmadığını anladığın anda hemen poponun üzerine oturup kendini çeke çeke ilerliyorsun. Filme aldık bu yürüyüşünü. Acayip güzel :))
Artık çok bilinçlisin. Kime nasıl davranman gerektiğini, kimden ne çıkarın olduğunu biliyorsun. Anneannenlere gittiğimizde öyle sokaklarda (Evin içinde) gezemeyeceğini çok iyi biliyorsun. Parkında oyuncaklarınla oynuyorsun. Anneannen herkesin yediği numaraları yemiyor. Çok itiraz edemiyorsun ona :))
Söylediğin kelimeler:
-Ayağından çorabını çıkarıp "giiidir" (giydir) diyorsun
-Evimizin önündeki okuldaki öğrencilere "abbaaaa geeeelll" diyosun
-Yemek güzel olmuş mu? diye sorduğumda, iki yana sallanıp "ıh ıh ıh" diyosun
-Dudaklarını büzüp "oooo" diyosun
-Uykun geldiğinde salıncağının ya da pusetinin yanına gidip "ee, ee,ee,ee" diyosun.
-Tabii ki "meme, baba, dede, mama" diyosun
-Balığı çok hem de çok seviyorsun. Herkes tost yerken inatla balık istedin ve biz halden balık alıp, sandviççide balık pişirttik sana :) (Bu olay 1-2 Aralık 2006 tarihinde Çanakkale'de yapılan Büyük Gamsız Buluşmasının dönüşünde Ayvalık'ta oldu)
Bu akşam İtalya'dan baban geliyor. Esen amcan da 12/12 de askere gidecek. Daha nereye gideceği ve ne kadar süre ile kalacağı belli değil. En büyük korkusu da senin onu unutma ihtimalin :((
Seni seviyorum yer elmam.. mıncırığım :)

Hiç yorum yok: