26 Şubat 2008 Salı

29.12.2007








Bugün sabah sen uyanır uyanmaz, eşyalarımızı ve seni arabaya atıp Ankara'ya doğru yola çıktık. Hem yılbaşını geçirmek hem de babanın kuzeni Tuğçe ve eşi Cem le birlikte olmak için düştük yollara. Sabah 7.30 sularında yoldaydık. Sen kendine gelinceye kadar şehri terketmiştik ve kahvaltı molası için durduk. Hava korkunç soğuk. Yollarda kar olması ihtimaline karşı zincirimizi de yanımıza aldık.. Neyse ki kar/buz falan yoktu yolda. Sen arabada sıkılıyorsun diye sürekli mola vererek ancak akşam saatlerinde Ankara da olduk. Cem'in dükkanın olduğu Sheraton oteline gittik doğruca orada biraz oyalandıktan sonra eve attık kendimizi. Sen yol yorgunu olduğun için olsa gerek, akşam saat 8 sularında uyudun. Ama Tuğçe ve Cem bizim için akşam programı yapmışlardı ve seni de bırakmak ya da sen uyuyorsun diye programdan vazgeçmek niyetinde değildim açıkçası :) Saat 10 a kadar uyumana müsade ettikten sonra, seni uyandırıp, güzelce giydirip doooğruuu bir Yunan meyhanesine gittik. Artık köçek mi olucaksın nedir, canlı müzik eşliğinde masa masa dolaşıp danslar ettin sürekli :)) Gece geç saatlere kadar ordaydık. Sonra evimize dönüp yattık. Ama geç yatan her çocuktan geç kalkması beklenirken, sen yine şaka gibi sabahın köründe ayaktaydın :) Kahvaltı faslından sonra, Atatürk Orman Çiftliği'ndeki hayvanat bahçesine gittik. İzmir'deki hayvanat bahçesinin yanında bu doğal ortam gibi tabii. Hava çok soğuk ama güneşliydi. Çok keyifli bir günün artından, yine Cem'in dükkanına gittik ve sen pusetinde uyumuşken biz de babanla biraz gezindik. Akşam ben yine çalıştım. Sen ise Tuğçe ile birlikte, Tuğçe teyzenin "kulis"inde makyajlar falan yapıp şuh kahkalar attın :)



Ertesi gün yılbaşıydı. Ben sabaha kadar çalıştığım için, öğlene kadar uyudum ve sonrasında Tuğçe ile birlikte yeni açılmış bir alışveriş merkezine gittik. Yemek yiyip son dakika alışverişlerimizi yapıp eve döndük. Ben biraz kestirmek üzere saat 7 gibi yattım, kalktığımda saat sabah 8 di.. Yani bir yıla uyuyarak girdim :) baban ise hemen hemen sabaha kadar Tuğçe ve Cemle oturduğu için bizimle birlikte kalkmış olmasına rağmen, İzmir'e dönüşte arabayı bana kullandırarak, seninle birlikte uydu :)



Yine sabah saatlerinde Ankarayı terkettik ve ancak akşam saatlerinde İzmir'de olabildik. Kula'dan itibaren MERMİİİNNN diye tutturdun, biz de Bornova'ya geldiğimizde seni Sermin'e bırakıp evimize döndük. 1-2 gün orada kaldın, mahalleyi dolaştın, ojeler sürdün, esnafla flört ettin.. ve sonra yine evimize döndün :)



Seni seviyorum böceğim..

Hiç yorum yok: