27 Mayıs 2008 Salı

27 Mayıs 2008


Ne kadar çok büyüdün, ne kadar çok dillendin inanamazsın..
habire anlatıyorsun. Artık yatış zamanlarını iple çeker olduk. Öğlen uykularını artık bire indirdin, yaza girmekte olduğumuz için de akşamları 10 sularında falan yatıyorsun. Sen yattığında bizde şöyle bir ohhh çekiyoruz. Evde bir sessizlik oluyor. :)))
Derdini artık gayet güzel anlatıyorsun ve gayet de güzel anlıyorsun herşeyi.. İşine geldiği zaman yani. "Dide bi daha yapmıcak anne" çok kullandığın bir cümle :) sırf beni delirtmek için kulladıkların ise "dide mama yemicek" "anne süpriz yap" :)
Hala "s" harfini söyleyemiyorsun. soru cümlerin ise "anne atta gidebili?" "baba, kacu yiyebili?" şeklinde.. Kaju'yu çok seviyorsun. Evde 1 hafta falan pilav pişmezse pirinç gördüğünde sevinç çığlıkları atıyorsun. 1-2 ay kadar önce patates (potatte) kızartması ile tanıştın ve ketçap "keppaç" la yemekten çok hoşlanıyorsun. Ayrıca, sosis, salam, sucuk türü her türlü şarküteri senin için köfte (öfte).
Ben bir kaç aydır işimi evden yaptığım için sen bana çok düştün. hep benimle birlikte olmak istyorsun. Hiç bensiz bir yere gitmek istemiyorsun. Uzun bir aradan sonra ilk defa babaannenle bir kaç gün karaburunda kaldın. Onun anlattığına göre sen ben gelince başka bir çocuk oluyorsun. Bütün nazın kaprisin bana.. Olsun.. napalım :)
Şu anda ben bu satırları yazarken sen de yanımda oturmuş, tavuk ve mısır (mıkır)lı pilavını ve domattekini yiyor ve iced tea ni içiyorsun. Allahtan henüz Kola ve gazlı içeceklerle tanışmadın ve elimden geldiği kadar seni bunlardan uzak tutacağım. %100 meyve suyu, iced tea, süt içmekten hoşlandığın şeyler. Ayrıca yeni yeni corn flakes e de sardın şu aralar.. kıtır kıtır yiyorsun onu.
Bundan bir kaç hafta önce (10 mayıs ta) ilk defa saçlarını kestirdim. Ama sakın öyle upuzun saçların vardı da onları kestirdim sanılmasın, hala kısacık saçlısın. sadece şeklini düzelttirdim, hani uzayacak ya saçların, düzgün uzasınlar diye :)
Geçen haftasonu Tuğçe-Cem ve Tuğba karaburundalardı bizimle. Akşam rakı sofrasında, (Tuğçe teyzen rakısını sek içiyor) su diye rakıyı içtin. Suratındaki o ifade görülmeye değerdi. Herhalde hayatındaki ilk ve son rakı içişin buydu :D
Şu anda karaburundayız. Baban ben ve sen. Babaannen, alt komşusunun eşinin cenazesine gitti, biz de 1-2 gün daha burada kalalım dedik. hava sıcak. baban, bahçeye arabalar için garaj yaptırıyor. Sabahtan beri onunla birlikte ustaların tepesindeydin. Hele ustanın oğluna yapmadığın cilve-naz kalmadı :D
Yemeğinle dalga geçmeye başladın. Sana müdahale etmem lazım. Seni seviyorum bebeğim
Annen

1 yorum:

Oytun PINAR dedi ki...

babasinin kuzusu..

ozledim..

taipei;deyim su an. Pencereden 101 gozukuyor, dunyanin en yuksek binasi. Pazar oldugu icin biraz gezdik, cok sicak ve nemli hava. Otel'e zor attik kendimizi. Birazdan dinlenmek icin yatacagim. Senin resimlerinle icim iyice bir isindi.

Baban