20 Eylül 2008 Cumartesi

Yavrukusum...

Su anda Izmir Adnan Menderes Havalimani THY CIP Lounge undayiz babanla beraber. Tayvana dogru yola cikmak uzere bekliyoruz. Iki hafta surecek olan bu seyahatimiz suresince sen babaannen ve Serdar Dayi ile beraber Karaburun da kaliyorsun. Bugun senin dogumgunun. Dogum gununu ayda bir kac kez kutladigimiz icin bugun yaninda olmamamizin senin acindan bir sorun teskil etmeyecegine karar verdik.

Gectigimiz hafta boyunca; balayinda tanisip cok sevdigimiz Ed ve Poyee bizimle birliktelerdi. Onlarin da seninle ayni yasta bir kizlari var. Chenoa. O da onlarla beraberdi bu ziyaretlerinde ve sen ilk defa kendi yasitin birisiyle bu kadar uzun vakit gecirdin. Genel olarak son derece uyumluydunuz. Ikiz kardes gibi davraniyordunuz surekli. Ama tersiniz de son derece tersti. Kavgalariniz genel olarak oyuncaklarin uzerinde gelisiyordu. `Chenoa onunla oynamasin, o menimmm` seklinde baslayip; `ama onlar bizim misafirimiz Didecigim; birlikte oynayacaksiniz oyuncaklarinizla` dedigim zaman genel olarak ikna olup onunla oyuncaklarini paylastin. :)) Ama dedim ya 'Genel olarak'. Birbirinizi okadar cok kiskaniyordunuz ki; olay cikmasin diye yemek tabaklarinizdan, saciniza taktigimiz tokalara kadar ayni yapmak zorunda kaldik. :))))

Aradaki dil engeline ragmen birbirinize derdinizi gayet guzel anlatabildiginiz gibi 'Come Chenoa, come come...Come dedim sana' seklinde cumle kuruluslarin da olaya renk katti. Ondan ayri oldugunda 'Aticam onun oyuncaklarini; doktora goturucem onu, kafasini kiricam' seklinde sevgi dolu cumleler kurup sonra da 'ama onlar bizim misafirlerimiz, oyle yapmak yok, cok ayip' diyip kendini teselli edisin muhtesemdi. Chenoa`nin bana 'Anne' iyor olmasina da ne kadar sinir oldugun konusuna girmek bile istemiyorum. 'Anne benim' iyip durdun surekli..:))))

Bugun misafirlerimizi yolcu ettik; sen de babaannenle beraber Karaburundasin. Aldigim haberlere gore surekli huysuzluk yapiyormussun. 'Giyinmicem; uyumicam' seklinde... Artik hepsi tembihli. Uyku saatini kacirmayacaklar. Yoksa canavar kesiliyorsun basimiza.. Biz de sen uslu duracagin, kimseyi uzmeyecegin icin sana hediyeler ve suprizler getirecegiz.

Bu seferlik yazimi kisa tutuyorum, yakalamamiz gereken bir ucagimiz var. Seni seviyorum minik kelebegim....
Annen

Hiç yorum yok: