24 Kasım 2008 Pazartesi

24/11/2008 Pazartesi

10 Kasım 2008 itibariyle yeni bir işe başladım. Avery Dennison diye bir firmanın izmir şubesinde işbaşı yapacağım. Ancak İzmir ofis henüz açılmadığından ve İstanbul merkezde eğitim almamız gerektiğinden, işbaşı tarihimden beri ben İstanbul'da, sen de İzmir'desin.. Babanen ile beraber kalıyorsun. İlk bir hafta hiçbir arıza çıkartmadın, ama ikinci hafta çok fena anne damarın tuttuğu için, babane ile beraber bizim evimizde kalmaya başladınız. İnşallah Çarşamba günü (26/11/2008) de benim yanıma İstanbula geleceksin ananen ile beraber. Bugün seninle yaptığımız telefon görüşmesinde "yatçaz kalkçaz, yatçaz kalkçaz Dide Afiyle uçağa bincek, kemerini bağlıcak, annenin yanına gelceekkk. Anne ile keyif yapçaaazzz" diyosun :)
Geleceğin günü iple çekiyorum. Seni nasıl özledim, nasıl burnumda tütüyorsun anlatamam. Telefonum, bilgisayarım.. her yerdeki resimlerini kaldırdım. Sırf daha çok özlemeyeyim, ağlamayayım buralarda diye.
Bugün, kaldığım otelden çıkıp Asu'nun evine geldim. Çarşamba günü siz de geldiğinizde burada kalacağız. Sana oyuncaklar, kıyafetler aldım. Açmadım bile paketlerini; öylece duruyorlar gelişini.. Özledim kokunu, gülüşünü, dokunuşunu....

Seni seviyorum minik kuzum

Hiç yorum yok: